Don't ever come my way

Imorse vaknade jag åtta, åtta!!! Berodde såklart på att jag somnade innan elva igår, men ändå. Åtta, en lördagsmorgon. Jag brukar sova till iallafall tio, även om jag går och lägger mig tidigt!

När man vaknar tidigt så brukar man ju hinna med massor av saker och ha skitmycket energi och sånt. Nja.. Jag har ätit frukost, och läst ut boken vi fick på svenskan igår. Irriterande med böcker som tar slut så fort!

Nu har jag väl inga direkta planer, ska väl smälta maten och ut och jogga sen. Har irriterande träningsvärk på baksidan av benen, men som vi alla vet så är ju träning enda botemedlet mot träningsvärk. Efter joggingturen är det bara städa som gäller, kanske inte så jätteroligt men nödvändigt.

Malisa kommer väl över någongång också, vi ska fixa lite mat och sånt till ikväll. Hoppas att det blir gott bara.. maten har ju en tendens att..tja..bränna fast i stekpannan när vi lagar den, hahaha. Hm aja, vi fick iallafall MVG i hemkunskap båda två så det ska nog inte vara någon fara.

(Fast iofs fick jag MVG i typ bild också, och hahaaahhaahhaa)

Kommentarer
Postat av: Ida

Träningsverk på baksidan av benen är death! :P Hade det i måndags, jag STAPPLADE till skolan. Att det är trappor överallt gjorde ingenting bättre :P Men som du säger, träning hjälper ;)

2008-02-16 @ 21:03:52
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0