Come on Wembley!

Alltså, att ångra saker och vara avundsjuk på saker som redan hänt är så OTROLIGT onödigt. Därför måste jag försöka ignorera att den där tjejen var i London 16-17:e juni och fick gratis biljetter till första Wembley-kvällen, och hade ståplatser till andra kvällen. Bara för att jag ligger och grinar av ångest så hjälper det inte mycket, jag kommer aldrig kunna resa tillbaka i tiden och uppleva dom kvällarna. Därför måste jag se till att se FRAMÅT istället - jag må kanske aldrig se några såna mindblowing-spelningar, men troligtvis kommer jag se mycket bra spelningar i min framtid. Så det så.

Söndags-ångesten måste ur mig.. måste plugga nu alltså! NEJ NEJ och åter nej.

På lördag hemma hos mig, men gud, det är ju snart ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0