Centio och jag igen

Vilodag idag med, blir nog så ända fram tills söndag! (en sak är säker - jag kommer vara utvilad tills skolan på måndag iallafall)
På söndag ska jag iallafall ut och rida Centio, för jag ska börja där ute igen! Kan nästan inte beskriva hur glad jag blev, har inte varit ute där på flera månader och senast jag red Centio var i höstas. Nu blir det varje torsdag och söndag! Skulle helst av allt börja tre gånger i veckan men jag har typ inte tid.. får se hur det utvecklar sig och bla bla.

Somsagt, det blir till att vila så jag orkar med söndag, ska nog bara skritta lite barbacka hursomhelst hade jag tänkt men ändå.

Snart Italien också! Musikdirekt har vi avanmält oss ifrån (inte mitt fel!) tyvärr. Jag antar att jag överlever det, trots att det är tråkigt.

Nä, nu ska jag fortsätta kurera mig. Jag vill typ... ut och jogga eller något men nehej, det är ju inte ovanligt att man vill sånt när man inte kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0