Carpe diem förfan

Haha, jag satte precis upp håret i en tofs och luggen med hårspännen. Börjar bli lite längre nu!

Har väl inte så mycket att skriva, dagen har varit nästan lika värdelös som gårdagen. Eller inte riktigt, igår så kunde jag verkligen inte göra annat än ligga i soffan och feberyra, idag har jag ju faktiskt kunnat varit uppe och gå flera gånger. Nu sitter jag till exempel vid datorbordet i en datastol, igår var det en omöjlighet att ens fälla upp datorlocket.

Tittat på Lost har jag gjort iallafall, lika underbart som alltid. Ganska konstigt hur en serie får mig att bli så totalt fast. Sån stor inverkan brukar dom inte ha!

Imorgon har jag inte direkt några planer, ska försöka vila upp mig så att jag är fit for fight på fredag igen.. jag ska iallafall ringa det där samtalet, och så ska jag leta efter en pincett, haha. Det är mina fantastiska planer, det kallar jag carpe diem!

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Jo, jag har tittat på IXUS 70 för den har fått bra kritik etc. Plus att den var relativt billig :) Jag har kollat lite på Sony Cybershot också. Är dom ngt att ha? XD

2008-02-21 @ 08:55:41
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Ida

Jag ska nog lita på ditt omdöme där ;) IXUSen verkar bra! Det blir nog den. Lagom och bra för amatör kort i sommar ;)

2008-02-21 @ 14:46:23
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0