Canon digital IXUS 70

Har knuffat om lite i prioriterings-ordningen. Blir nog så att jag köper en kamera nu istället för en gitarr. Allt pågrundav att jag ska ut och resa snart och då kan det vara kul att ha en okej kamera.
Jag har ju sparat rätt länge till den här gitarren, men kameran jag ska köpa är inte särskilt dyr så jag behöver bara ta några tusen från det som egentligen skulle gå till gitarren, och 1-2 tusen går ju faktiskt relativt fort att spara ihop. Och så har jag ju redan en gitarr, och är inte i desperat behov av en till även om jag absolut vill ha en.

Funderar på att beställa kameran redan nu.. men samtidigt är det nog smartast att vänta till imorgon, att göra impulsiva saker mitt i natten är verkligen min grej, frågan är om det är en sån smart grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0