Boys don't cry osv

image302

Jag förväntade mig inget speciellt, och jag vet inte riktigt vad för intryck jag fick. Jo, kanske det att sittplats suger och det drog ner hela känslan på konserten grymt mycket. Blev ändå helt okej drag på läktaren också när dom spelade Boys don't cry och Pictures of you, men annars var det faktiskt rätt lamt. Jag erkänner att jag gillar annan musik bättre även om dom helt klart är över medel. Kul att ha sett The Cure hursomhelst, och de var kanske bättre än vad jag trodde ändå, med tanke på att de är rätt gamla och så nu.

Trodde dock aldrig att det skulle vara något rock'n'roll på denna konsert (speciellt inte med sittplatser) men tack vare två snorfulla 30+ blev jag indränkt i öl, jag gillare! Borde kanske duscha men orkar fan inte, ska ändå ut till stallet imorgon och då får jag duscha efter det helt enkelt.

Nu ska jag iallafall sova, innan jag förgås av trötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0