Are you dead or are you sleepin'?

Snart ska jag minsann åka ut till stallet, jag väntar bara på Malisa. (Fotograf och allmän hjälpreda och allmänt sällskap).
Hon är lite lustig den bruden. Jag loggade in på MSN för kanske en timme sen, sa att jag åt frukost, sen pratade vi om random saker ett tag, tills jag i princip hade ätit klart frukosten. Då säger hon "Jag ska titta på TV en stund". Okej, tänker jag, det är ju ändå reklam en gång var 10:e minut så hon lär ju vara tillbaka ganska snart. Men nej, då är hon borta i 30 minuter utan att man hör ett knyst från henne.
Hon gick härifårn 11:48, och nu är klockan 12:20.. Jag sitter helt färdig med sporrarna redo (använder inte sporrar men om jag gjorde det skulle jag definitivt ha dom redo!) och bara väntar.

Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0