Vagel?

När Heroes precis började närma sig sitt slut kände jag hur det började klia och svida i mitt högra öga, precis som när man har fått en ögonfrans eller annat smuts i det. Jag gnuggade och rotade men inte ville "smutset" försvinna.

Kollade sen in ögat i spegeln och vad såg man. Jo en liten vagel som bosatt sig precis under den översta ögonfransraden. Precis så den skaver på ögongloben. Varenda sekund är riktigt smärtsam, det är som att konstant ha en ögonfrans som ligger och irriterar sig i ögat, fast värre ändå.

Dagens i-landsproblem. Eller nåt.
Men det gör faktiskt riktigt ont!

image162

Vagel-fria ögon.
Jag vet, väldigt överexponerad bild men orkar inte öppna redigeringsprogram och redigera det värsta ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0