Torsdag

Och jag trodde att jag skulle må bättre?

Nja.

Vaknade med en dunkande huvudvärk, och visst har den avtagit lite men inte alls så jag på något sätt mår bra. Jäkla skit. Min lilla lista jag gjorde igår lär ju inte funka. Men jag har faktiskt släpat in mig i duschen, och städat lite lite. Igårkväll gjorde jag lite matte, kunde inte somna. Får se om jag orkar göra något mer idag.

Jag tittar på Richard Scarrys äventyrsvärld. Nivet, det som handlar om Kalle Katt och hans familj och han har en kompis som är en orm som har en sko på svanstippen. Det är mysigt, faktiskt. Tittade alltid på det när jag var liten.
image178


Nu ska jag nog värma lite blåbär och äta tillsammans med fin vaniljglass. Det är gott.

Jag vill bli frisk!

Kommentarer
Postat av: Malin

gillar med Richard Scarrys äventyrsvärld. hehe :) skit bra ju! min kusin har böckerna till sin lilla unge!

2007-09-20 @ 12:47:04
URL: http://mmalinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0