The skies in our eyes

Var ute en dryg timme och gick i kylan. Det var fint faktiskt. Vi gick inte den "vanliga" rundan runt vattenparken, den är lite tråkig och dessutom blåser det alltid där.

Vi irrade istället runt bland de fina villområdena här uppe i Bergvreten. Stjärnhilmen var jättefin, det är lite tråkigt att jag bara kan Karlavagnen av alla stjärnbilder. Man tittar upp lite poetiskt och vackert och så ska man ju kunna peka ut minst tio stjärnbilder, men jag pekar bara ut karlavagnen. Jag hittar orions bälte, om jag letar riktigt ordentligt.

Jag tycker det är mysigt, väldigt mysigt när det är mörkt och kallt. Jag använde vinterjackan och jag hade en gigantisk stickad vit halsduk och en vit keps/basker nedtryckt över skallen för mitt hår var blött och det blir så kallt annars.

Jag önskar att jag hade haft kameran med mig. Hämtar den nog imorgon eller på torsdag eller så.

Kommentarer
Postat av: Malisa

WOHOO kamera. då jääävlar sticker vi ut i morgondimman ;P

2007-09-03 @ 22:34:02
Postat av: Matilda

Yes. Fast jag föredrar kvällsdimman jag! höhö

2007-09-03 @ 22:58:53
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Anonym

both :D

2007-09-04 @ 09:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0