Stress

Jag känner mig stressad.
Jag har kännt mig stressad de senaste veckorna. Det är som att jag vill att allt ska vara över och vidare till nästa direkt. Jag går runt och spänner magen och kan inte riktigt slappna av.
När jag vaknar på morgonen på helgen så känner jag mig så stressad och måste leta fram mobilen och se vad klockan är. Är den efter sju så känner jag mig för stressad för att kunna somna om, även fast jag inte har något alls planerat dagen.

Även när jag sitter här så kan jag inte sitta still. Det är titta hit och dit studsa upp och ner vidare vidare och jag vill krypa ur mitt skinn lite. Lilla flicka slappna av!
Jag borde skaffa kamomillté och lyssna på relax-CD:s. Haha det är sant jag har mer än en skiva med ljud av delfiner och havsbrus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0