Plusmodell

Den sista lite runda modellen åkte precis ut.

Nu vill jag absolut inte låta dömmande eller så, jag tycker själv att det är absolut finast med lite former. - Men jag förstår inte hur dom kan tro att de har någon chans bland alla pinnsmala. Det är så idealet ser ut, modeller ska vara långa och slanka. Sen om de är långa och lite rundare så spelar det inte så stor roll om man har ett otroligt ansikte. Det krävs mycket mer än så för att man ska lyckas som "rund".

Nu låter det som jag ska analysera det här på djupet men tänkte bara säga några ord om det.. nu hejar jag lätt på "Brown" eller Brittany.

Och så lite modellande själv;

image160

Iklädd nya tröjan ^^
Blev tyvärr lite suddig bild men man ser ju iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0