photoshoot

Igår fick jag min första frånvarotimme i ettan. Det kändes inte så bra, jag fick höra att lektionen var inställd men det var den inte. Så det var ju inte mitt fel egentligen.

Idag efter skolan köpte jag lite saker, en tröja och underkläder. Fast räknas strumpor som underkläder? Man har dom ju inte under, liksom. Blev iallafall 50 kronor rikare men ändå inte. Tittade på jättefint litet "set" med vantar, mössa och halsdduk. Mörkgrönt och jättevarmt och mysigt material. Blir nog till att skaffa sånt när det blir lite kallare (och jag får lite mer pengar..)

När jag kom hem fick jag äntligen arlset ur vagnen och gick över och hämtade kameran. Har dock inte orkat fota något ordentligt ännu, men i framtiden kommer det säkert komma upp lite nya bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0