nostalgikick

image151

10-årskalaset var riktigt trevligt, nostalgikick for real. Har blivit mycket nostalgi på senaste tiden minsann! Vi fick dela upp oss i lag och springa runt på olika stationer och samla pusselbitar. Fan vilken motion man har fått idag - vi sprang bokstavligt runt lite överallt. Och duktiga var vi. Förutom när vi råkade läsa fel. Fick ju ihop en heldel pusselbitar, inte för att jag någonsin förstod vad de hade för mening..

Sen fick vi äntligen komma tillbaka och gamla lärarna snackade lite. Jag blev sjävklart omnämnd i de vackra talen. Jag undrar om dom minns mig som den lilla flickan som fick blodförgiftning...hmhmmm. Och på tipspromenaden, vilka som hade mest saker i kvarglömtlådan. Familjen Uddgård SÅKLART :) Hahah. Sen fick vi äta. Mmm. Vi bosatte oss i Verkstan och pratade gamla minnen. Typ. Vårat fina band, "Four". Vi hade väldigt vackra låtar typ "Det är vi som är four, kom och lyssna på vår..vårat band du-du-du-du-du-du, vårat band du-du-du-du-du-du. Vi befinner oss i öööst kom och lyssna på vår rööööst. Våran röst du-du-du-du-du-du." och så vidare.
Till efterrätt blev det en STOR SKOTTKÄRRA med chokladpudding. Jag föredrog rånen.
Seeeen stötte vi på PÄRONFREDEN. Ni vet dom som var med på Musikdirekt och kom vidare till länsfinalen i Uppsala och allt. På lilla skolan! Inte så konstigt med tanke på att trummisen är son till en lärare på skolan men ändå. Riktigt roligt att höra dom, trots att ljudet sög oså ^^

image152

Dom är grymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0