Min tå hurts

Det gör ont att få ett halvt ton häst på tån. Väldigt ont. Min stortå är för tillfället lite blodig lite blå lite skinn avskavt och så. Har haltat runt sen jag kom hem från stallet.
Vi gick på promenad/red lite barbacka. Böt lite hästar och så så nu har jag kännt på Jessicas häst också. Bara i skritt iofs men ändå, himla mjuk rygg. Och så lååååångt steg. Centio tar typ små och korta steg så det var snarare motsatsen där ^^
Dock förstörde Pysen lite med att trampa mig på tån dårå, men sånt får man ta! Haha.
Centio verkade må bra med tanke på onsdagens incident. Haha han glömde det nog i samma sekund som han fick kvällsmat.

Var över till Jörgen med kameran, han skulle fota fotbollsturnering imorgon men sen ska vi ju ses till och i Uppsala på kvällen så då får jag tillbaka den :) Hursomhelst, stannade kvar ett tag och pratade. Och Jörgens sambos systers barn (höhö) har börjat sexan på kunskapsskolan nu. OH I WISH I WAS A SEXA WITH FLOWERS IN MY HAIR.

Imorgon blir det då Uppsala för hela slanten. Jag älskar Uppsala! Ska först till Johan och Madeleine på inflyttningsfest, sen ska jag försöka ragga upp någon att gå på Slagsmålsklubben med.. Det är gratis, liksom! Josefine och Hampus ska ju också gå men jag tror inte dom vill ha mig efterhängsen..snyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0