Kvalitéstid med prefix och potenser

Ja, idag har jag spenderat otaliga timmar med den kära matteboken. Nu ligger jag inte efter längre, till och med ett tal före! Det känns bra, ska försöka jobba klart typ fyra uppgifter till så ligger jag bra till.

Alltså, det är inte kul. Matten är skittråkig. Engelskan är verkligen värdelös, jag håller på och skriver en resedagbok. Typ "I visit the Niagra Falls. It was exciting. Goodbye". Men jag antar att det bara är att göra. Måste göra svenskan också, gnnh, hatar att ligga efter.

Därför blev och blir det pluggdag hela dagen idag. Inget besök i stallet, det gör lite ont i hjärtat. Men tre månader är faktiskt lång tid!

Imorgon blir det antingen Uppsala eller Västerås, sen långritt. Om det finns häst att låna osv.

Nu ska jag återgå till min resedagbok. Really amusing. Goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0