It's cold around me

Det är bitande kallt ute och jag, Amanda och Olle höll på att blåsa iväg lite genom vattenparken påväg hem från skolan.

Imorse när termometern visade 7 grader och det spöregnade kändes det väldigt deprimerande att cykla till skolan. Jag ville gråta lite när jag trampade iväg och kände vattnet rinna ner längs ryggen för mig.
Ljudmedian var inte så kul, vi fick lyssna på när läraren läst från ett papper. I någon timme.

Sen hade vi matte och vi skrev diagnos, det gick sådär, har glömt nästan allt.
Engelskan var tråkig.

Jag känner mig otroligt negativ men man måste ju få gnälla lite iallafall här. Jag måste cykla till musikskolan ikväll också, fan också, jag är lat osv, men jag kommer blåsa iväg alternativt rinna iväg om det regnar.

Nu ska jag skriva (?) ihop det där vi skulle göra till fotot imorgon. Sen äta, sen cykla iväg, sen spela, sen komma hem, titta på TV och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0