Inte så säker..

Dagen har förflutit i en dimma, har mått så jävla uselt till och från. Vart dock lite bättre framåt 15-tiden då vi åkte ut till stallet men det var ju inte särskilt givande. Fick ju lite hoppfulla gnistor där men vet inte hur det blir.

Ullrica kom med grejerna iallafall! Sadel och lite annat smått och gott. Nu blir det hoppträning på allvar.

Imorgon ska vi åka till Västerås och jag ska väl se ifall det finns någonting för mig. Hoppas på nya skor och kanske någon tröja också! Men det blir nog ingen storshopping..det tillåter inte min plånbok direkt.

Nuu är det dags för massor med god mat! Har inte ätit någonting sen typ åtta imorse, och då åt jag några knäckemackor.. det börjar kännas i magen nu.

Kommentarer
Postat av: :P

Men hallå skippade du polisbilen?

2007-09-29 @ 20:28:48
Postat av: Matilda

Klart jag gjorde, man måste ju tänka på sitt rykte!

2007-09-29 @ 22:38:27
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0