Hungrig som vanligt

Börjar bli riktigt hungrig..typiskt, alltid flera timmar innan det är dags för middag! Blir en massa gott också skulle jag tro, ohyes! Som vanligt när moran står för maten..

Imorgon blir det ju heldag, det gillar jag. Jag och Malisa ska väl dela på Centio och Pysen, om han är fräsch i benet..
Veckan blir nog bra iallafall :) Har ju massa att ta igen, speciellt matte! Men det får jag fixa i håltimmarna helt enkelt. Kommer missa spelningen på tisdag, igen! Tråkigt tråkigt. Men det är ju inte vip-kväll varje tisdag så! Ska införskaffa vantar, shortchaps och kanske ridbyxor.

Ledigt både torsdag och fredag, riktigt skönt. Blir lite mjukstart i skolan igen liksom. Antar att vi drar till Uppsala och shoppar, får se om jag hittar nått kul. Vinterskor är typ det enda jag behöver så.

Kommentarer
Postat av: malin

behöver med vinter skor. men hittar inga jag vill ha:/ svårt det där! ha en underbar kväll:)

2007-09-24 @ 21:48:58
URL: http://mmalinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0