Go out the window

Klockan är över tre och jag har inte skrivit en enda blogg på hela dagen!

Kan bara betyda en enda sak;
Jag har fått lite av mitt liv tillbaka!!

Jajamänsan, imorse vaknade jag relativt pigg vid halv 10. Städade lite och donade, låg och kollade på Smallville med Simba. Inte ett dugg givande, bara värdelöst. Men kul ändå på något sätt.

Trippade hursomhelst iväg till aulan och det blev kärt återseende med klassen. Och jag är faktiskt inte ironisk! De flesta verkade tycka att det var roligt att jag var tillbaka iallafall och det är ju alltid kul. Tog iallafall klassfoto, såg ut som fan, men jag kan ju iallafall skylla på att jag är sjuk.
Frida bad fotografen ta kort med hennes kamera också, ska se om jag får tag på nått att sno och lägga upp på bloggen.

Gick sedan till coop och hittade present till min lilla bror, två stycken filmer. Får nog ge dom redan ikväll, imorgon ska jag med bussen 06.37 (!!!) Men det ska faktiskt bli jättemysigt :) Aldrig förr har jag och Malisa haft så mycket ansvar vilandes på våra axlar, eller nåt. :p

Kom hem för någon timme sen, och jag har hunnit städa mitt rum. Slarvar lite, orkar inte våttorka och sånt, så jag plockar undan allting och dammsuger. Lika bra det!

Kommentarer
Postat av: Malin

du har då hunnit med mkt idag!:) ha en trevlig fredag!

2007-09-21 @ 15:30:19
URL: http://mmalinas.blogg.se
Postat av: Matilda

Tack detsamma. Och du skrev min 800:e kommentar! :)

2007-09-21 @ 15:53:41
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0