- - - - - -

image169

image170


Jag känner mig så hemma i Uppsala.

Slagsmålsklubben var bra, lite överskattade men det var energi och sånt. Och framförallt; jag behövde inte punga ut ett enda öre för varken resa eller konsert.
Åkte dit med familjen, åt mat hos Johan och Madde, konserten var gratis, på bussen hem så funkade inte busskortgrejen så det blev ingen stämpel. Åh, the joy of gratis.

En dag är det jag som flyttar in i en liten etta i Uppsala. Staden är underbar, får lite ångest över att jag inte valde gymnasium där. Men då skulle jag lätt velat ha studentlägenhet och det är ju inte det lättaste och så. Och pendla, nej, det orkar jag inte.
Men efter gymnasiet, då jävlar.
Bye bye Enköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0