- - - - - -

Idag ska jag hinna med endel. Jag måste bland annat plugga in samhällsläxan, förhör på måndag. Jag kommer aldrig kunna komma ihåg att öhm ja jag vet inte ens någonting så jag har liksom inget att komma ihåg. Har inte ens tittat på pappret. Good good good Matilda.
Jag måste skriva svenskan men det är löjligt enkelt. Jag saknar att göra alla skolarbeten på datorn, det är mycket lättare. Skriva förhand suger om man inte skriver nånting bra. Och ska man beskriva en "kuslig plats" så nej. Det är inte bra.
Det är inte bra nånstans.

Vid halv sex ska vi väl dra iväg till Uppsala så jag har ju tid på mig iallafall.

Nu ska jag nog fixa en fantastisk frukost. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: malisa

vadå har vi läxa i svenska?

2007-09-08 @ 12:02:36
Postat av: Matilda

Ja, den andra och tredje punkten i sista uppgiften i skrivskolarhäftet.

2007-09-08 @ 13:33:04
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0