Vilse i pannkakan

Jag är ungefär SÅHÄÄÄÄR trött! (visar)

Fyfasen, det var ett helvete att komma upp imorse. Är det något jag önskar så är det att jag vore morgonpigg, iallafall på vardagarna. Skulle det inte vara helt okej att skutta upp ur sängen klockan 6, pigg som en nötkärna? Nope, istället snoozar jag i några timmar och vaknar som en död zombie.

Nåja, vi skall icke klaga.

Jo, det ska vi. Det är fan astråkigt väder ute, tror det regnar tillochmed. Mitt finger är inlindat i fettttt me bandage så det går inte att använda, jag kan för fasen inte ens skära min mat själv!

Plus att vi har samhällslektion direkt på morgonen. Fyfaa-aaa-aan. Tätt följt av...engelska!! Fyfaa-aaa-aan!

Ska möta Amanda om tjugo minuter, alltså har jag tjugo minuter på mig att fjanta runt som en halvdöd zombie. Makeup, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0