Lugnt och sansat

Okej, kalksten är ju faktiskt riktigt intresasnt..eller hmm inte. Men jag kunde faktiskt få välja själv, någonting från/om Irland iallafall..

..någonting ska jag nog komma på! Men spar nog det till i eftermiddag, även fast det är smartare att göra det nu eftersom det här egentligen är lektionstid, men kommer verkligen inte på något roligt att skriva om. Blöh. U2? Fantasifullt värre.

Har lunch och sen endast en lektion kvar efter dess, hoppas på att den OCKSÅ är inställd, haha :P För idrotten är ju inställd och det är ju väldigt skönt, får sluta typ två timmar tidigare!

Malisa är sjuk också, synd synd. Det var ju dax för hint-hint idag, heheheee.

image188

Kommentarer
Postat av: Viktor

Undertones e från Derry. Å Grace O'Malley e ju den tuffaste piraten i historien å kanske den kändaste kvinliga sjöfararen överhuvudtaget. om du nu måste skriva om Irland.

2007-10-01 @ 21:35:02
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Matilda

Tack - räddaren i engelskanöden som vanligt! Undertones är söta men Grace O'Malley låter tuffare. Och nånting tufft måste jag ju komma med, för själv kommer jag inte vara särskilt tuff när jag ska hålla värsta föredraget inför 30 pers. :''''''''''''''''''''''''''( hjälp

2007-10-01 @ 21:40:51
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0