Trött

Fyfan, jag känner mig som en utvriden disktrasa, och det är bara måndag än så länge! Suck. Hade inte ens ansträngande lektioner, tråkig samhäll, tråkig engelska och foto (dvs sitta vid datorn i nån timme och sen knalla hem).

När man vart hemma ett tag sprang jag ner och mötte Lene och Amanda, kollade soffa, tyckte det var skitbra, allt är bätre än den vi har nu iallafall eftersom att den inte ens sitter ihop. Vi ska hämta den nästa tisdag, kom ihåg det nu Matilda!

Repan idag var askul, vi kom liten bit på våran blueslåten och så övade jag och Amanda framförallt på scenspråket. Ohyeah, tyckte vi såg ut som proffsiga gitarrister när vi kravlade runt på mattan. Tror jag är dammig över hela ryggen, det är ju lite surt kanske. 
 
Ohwell, trött som fan, vill egentligen bara sova men har ju sovmorgon imorgon så jag ska försöka stanna uppe lite till. Passa på liksom! Tror jag ska koka mig en kopp té snart så jag blir lite pigg osv.


Kommentarer
Postat av: Karin

det är min favvo. polly-kurt tror det:)

2007-11-12 @ 21:00:32
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0