This made my wednesday

Åkte till skolan vanlig tid, ingen Claes. Frågade Benny om han var sjuk och det var han antagligen. Vi sms:ade fotoläraren om vi kunde skita i fotolektionen eftersom det var så långt kvar och det var enda lektionen, och det kunde vi. Så jag var borta i kanske en halvtimme, och sen hemma igen.

Det är skönt. Lite synd på att gå upp tidigt imorse iofs, men jag vaknade ändå av mig själv vid halv åtta. Så nu ska jag bara ta det lugnt, laga god lunch och kanske plugga lite matte..om jag orkar. Vilket jag antagligen inte gör. Per skulle gråta om han såg mig, ligger efter i varenda jävla ämne.

När jag gick ut nian hade jag MVG i alla ämnen utom tre. Förstår inte riktigt hur det går ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0