Tänderna trillar ut och magen växer

Eftermiddagen slutade i tragedi och jag kunde inte göra annat än äta, äta, äta. Lyckades äta typ tre skålar med blåbär och chokladsås, sen orkade jag inte hämta mer blåbär så jag åt chokladsås direkt ur tuben, det var jävligt äckligt. Sen drack jag té, och sen så åt jag en stor jävla macka.
Josefine hade köpt godis så jag kunde självklart inte låta bli att sno några, marianne snacks, dom var helt okej. Men inte överdrivet goda.

Nu är det iallafall bestämt (eller typ..Lene skulle ta fram sin dolda talang som burk-lisa för att fixa lite kosing men det ordnar sig) Päronfreden och M.A Numinen på fredag med bandet. Blir väl att vi repar både före och efter också, lite flottigt pizza-ätande blir det nog också. Bara Lene lovar att inte rapa i colan så är väl alla på G med det också.

Nu ska jag fan sova, har sån usel självdisciplin och kommer inte upp på mornarna för att jag är så trött. Resulterar att jag vaknar typ en kvart innan jag måste rusa till skolan, vilket i sin tur resulterar i en skitig och skabbig Matilda, vilket i sin tur resulterar i en otrevlig Matilda, vilket i sin tur resulterar i...ja ni förstår poängen. Jag måste ta mig upp i tid helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0