Sista lovDAGEN

Känner paniken komma krypandes....
vill inte börja skolan, men det är väl bara att stå ut. Har inte så mycket till val liksom?

Vaknade runt tolv, mådde prima ballerina. kände mig bara jäkligt uttorkat men nu har jag hinkat vatten så det är ingen fara alls!!

Har läst massa Linda Skugge på senaste tiden, eller massa och massa, en bok, ni vet, hennes dagbok från 91-93. Måste erkänna att det är skitbra, så verkligt likskom! Nu har inspirerat mig så jag ska skriva lite kort vad jag har gjort varje dag. SEN när jag blir känd krönikör eller vad det heter så kan jag ju ge ut det och tjäna massa kosing på det!!!

kanske borde lära mig stava först HEHE.

Hursomhelst, dagen blir väl softiiiiiiiisschhhh. Måste städa upp alla kläder som ligger på golvet och på stolar och hänger i taket i lampor och på skrivbordet och ja?
Fick en ascool skjorta igår av min syster. Jag ser ut som en hippie i den, nu saknas bara knarket i näven alltså.

Favoritlek: "Jag har aldrig"

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Taack :) Och du är inte den enda som önskar MERA LOV. Har prov first thing imorgon. Usch

2007-11-04 @ 13:14:36
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0