Petig

Och ett stort tack till mina högtalare. Jag älskar dom! Finns det något värre än att spela upp en underbar skiva i en riktigt kass liten CD-spelare? Nej! Okej.. världssvälten och våldtäckter kanske. Men tätt därefter kommer det iallafall. Men att höra hur varenda ton är lika ren som vatten får någonting inom mig att liksom smälta. Misstänker att musikundervisningen i skolan förstör mig lite.
Musikuppdragen från kunskap fick mig att börja analysera sönder låtar, vilket jag tack och lov har lagt av med lite nu. Och på senaste tiden har jag skruvat och vänt på min EQ bara för att Zeke gått igenom varenda millimeter av den.

However. Fredag = skönt. Jag har ätit så mycket choklad att jag vill dö, och det var inte ens mycket. Några bitar bara. Jag ser det som ett gott tecken, är inte lika van vid godis (haha!) som jag var förut när jag var tjock(are) och eländig(are).
Imorgon är det iallafall lördag vilket också är väldigt skönt! Jag ska sova hela dagen, och sen ska jag gå upp. Ska försöka hinna ner på torget med Amanda en sväng, kolla lite julklappar och så ska jag boka klipptid för HAHA jag ska klippa kort. Sorry to break it for you Malisa. Men om du kör på j-rock så kör jag på kortkort så blir alla glada och nöjda!

Nu ska jag njuta lite mer av bl.a. Bruce Springsteens, Matthew Bellamys & Rufus Wainwrights ljuva stämmor i mina undebrara högtalare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0