Humöret är på botten..

..men vad förväntar man sig en söndagskväll?

Matilda säger:

fan jag har en påbörjad ångestklump i magen å jag känner hur den växer och växer..och växer..för att sprängas imorgon

Matilda säger:

ångestne kommer att färdas genom min kropp på samma sätt som mitt blod

Matilda säger:

mitt hjärta kommer pumpa runt den ända tills klockan är fyra

Matilda säger:

och sen börjar det om igen

Jaja, bara 20 stycken skoldagar kvar innan långledighet i form av jullov. Det ska bli otroligt. Och när den här veckan är över är det ju helg, och då ska jag väl hitta på något (något...) med Amanda, och sen ska ju jag, mamman och Malisa åka och titta på Rufus Wainwright så det ska bli roligt.

Var nere i repan, kul kul. Jag och Amanda introducerade Knights of Cydonia, var lite blandade reaktioner men visst fick vi våran vilja igenom och nu hör den till vår repetoar.
Dock är det lite synd att ambitionerna och ö.h.t musiksmaken är så otroligt annorlunda bandet igenom..

PS: Jag har inte pluggat något till provet imorgon..kanske ska öppna samhällsboken nu va.. Men ser ingen motivation alls, verkligen ingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0