FREDAG! HALLELUJAH!

Åh, äntligen äntligen fredag. Inte för att jag väntat i tusen år direkt, veckan har gått skitsnabbt. Men varje fredag är en fredag och fredag är en bra dag för efter fredag är det helg.

Jag har bara en lektion kvar, en ljudmedia på typ 50 minuter. Hallelujah. Dock måste jag plugga lite i helgen, läsa ett svenskahäfte och svara lite på frågor, och plugga ikapp lite matte. Underbart prov på tisdag. Men vafan, skitsamma. Det är iallafall helg och man kan sitta i lugn och ro och plugga. Var skitlängesen jag pluggade hemma faktiskt.. nu ska jag bli duktig tjej igen, lagom till terminsslut. I used to be värsta pluggisen. Och är man pluggis är man duktig för då får man bra jobb och då blir man rik. Och blir man rik så blir man lycklig.

Plugga mycket = lycklig 30-åring. Så är det. Japp.

Nu är jag hungrig så vi ska väl till skolan och matsalen och äta lite mat sen. Eller nu. Ja, det blir nog nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0