Duktig tjej!

Alltså, nu skriver jag bara för att ni ska tycka att jag är duktig.

För imorse vaknade jag lite innan sju, låg och drog mig och när klockan ringde prick 7 studsade jag upp som en studsboll och jag gick inte tillbaka till sängen fast det såg så jävla lockande ut! Så nu har jag typ en timme kvar att göra i princip ingenting på, eller jag ska väl äta klart min frukost som jag knaprar på nu..

Men det är så himla skönt att hinna duscha, sminka sig ordentligt, välja kläder med omsorg och slippa stress. Det är fan vardagslyx, enkel vardagslyx som man kan styra över helt själv. Att bara kunna sitta still i fem minuter är så skönt. Hoppas humöret håller i sig och jag blir glad och duktig tjej hela dagen. Har dubbla EOS-lektioner, bara att vara positiv, och sen svenska.. tror jag. Inte alls farligt, understimulerande men jag börjar vänja mig vid det.
 
image222

Nytt perspektiv på mitt rum: Sängperspektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0