Den långa väntan..

Ja, nu sitter jag här och väntar på Heroes. Vill sova. Får inte sova. INTE INTE.

Lyssnar på Muse, dock i hörlurar för att inte väcka grannskapen. Mina hörlurar var ett bra köp, även om jag inte använder dom så ofta. När jag väl ska använda dom är jag glad att jag inte har ett par kassa snäckor utan riktigt rejäla grejor.

Den här musiken är bra, så bra. Och vad jag har fått kommentarer om det "du har ju blivit helt besatt av muse!" Nja, inte besatt. Men det är svårt att inte dyrka musiken otroligt, har inte varit så lycklig som jag var den 21:a oktober på riktigt riktigt länge. Det var underbart.

image230

Vet att ni älskar mobilbilder lika mycket som jag! :D Men jag har fotat den för jag var dääääär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0