Stuck between stations

Ska snart borsta tänderna, lägga mig ner och läsa lite.

TIO FÖRSTA
Första bästa kompis:
Ronja
Första bil: Leksaksbil
Första kärlek: Sebastian (i gröna shorts)
Första husdjur: Katten som dog typ samtidigt som jag föddes. Mina goda area.
Första semester: Grekland eller Finland for sure.
Första jobb: Inget hittills. Inte med riktig lön iallafall.
Första köpta skiva: Bryan Adams - Spirit stallion of cimarron var den jag betalade för egna pengar först tror jag. Iofs massa singlar innan men de räknas väl knappast? Isåfall var det absolut Dr. Bombay.
Första riktiga kärlek:
Första piercing: Öronen
Första konsert: Pink! Haha.

NIO SENASTE
Senaste alkoholdrycken:
Öl.
Senaste bilfärd: Hm..minns inte
Senaste filmen du såg: The Yards
Senaste ringda telefonsamtal: Morsan i Spanien
Senaste bubbelbadet: Nått år sen om inte mer.
Senaste spelade cd: Började spela typ Otis Redding, men spelade bara en låt.
Senaste kyss: Säkert Simba. Kyss och kyss, haha.
Senaste gången du grät: I onsdags, kollade på Nyckeln till frihet, jag är svag för gamla gubbar som bryr sig om djur, okej?
Senaste måltiden: Pepparstek med potatisgratäng och sås. Skitgott, min pappa kan laga mat han.

ÅTTA HAR DU NÅGONSIN
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Hade ju inte all denna information om pupillerna som vidgar sig och så då, så jag vettefan ifall det var kärlek alltså.
Fastnat med blicken i någons urringning: Händer alltid!!! Kommer på mig själv efteråt.
Fått ditt hjärta krossat: Nää
Haft ett one night stand: Nää
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Har jag nog

SJU SAKER DU HAR PÅ DIG JUST NU
1. En strumpa med grodor på
2. En till strumpa med grodor på
3. Urtvättad t-shirt med StarWars tryck
4. Trosor
5. Shorts
6. Hårband
7. Samvete

SEX SAKER DU HAR GJORT IDAG
1. Kollat på Nyckeln till frihet
2. Kollat på Will Hunting
3. Kollat på The Yards
4. Ringt och avbokat ridlektion
5. Ätit middag med farsan
6. Kollat på Lost och blivit helförvirrad

FEM FAVORITSAKER UTAN RANGORDNING
1. Slem
2. Slem
3. Slem
4. Slem
5. Slem

FYRA PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR
1. Monstret under sängen
2. Mitt alter-ego
3. Min katt
4. Min låtsaskompis

TRE VAL
Blått eller rött? (blå som färg..inte politik)
Sommar eller vinter? (lite värme skulle inte skada direkt)
Choklad eller chips?  (inte för mycket bara)

TVÅ SAKER ATT GÖRA INNAN DU DÖR
1. Hitta maj truu lööv
2. Skaffa ett jobb jag trivs med

EN SAK DU ÅNGRAR
Att ångra är inte bra
Det är bara att se frammåt och se hur man kan göra sakerna i framtiden bättre
Man lär sig av sina misstag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0