Kul!

KUL VA!! :D

(PERSONLIGHET) JAG ÄR:
blyg;
Njaaäh, inte lika blyg som jag har varit en gång i tiden iallafall.
smart; Alltså..helt bakom flötet är jag ju inte :P
stressad; Jo det är därför jag sitter och fyller i en sån här lista. Lite stress känner väl alla då och då - frågan är ju hur man tar stressen. Jag tar den inget bra och får damputbrott. :) Min lärare får ofta ta dom utbrotten men vafan han är utbildad.
tålmodig; Ganska, men beror också på med vad.
djup; Haha, kan väl vara djup om jag verkligen vill. Beror ju på omständigheterna också.
öppen; Nej, det kan jag inte påstå.
ärlig; Hm..ja..det tror jag?
positiv; JA med min nya positiva attityd är allt GREAT!!
rolig; Haha jaaa jätte
ansvarsfull; Hmm, ja, det är jag nog.

(VÄNSKAP) JAG HAR;
svikit en kompis;
Ja, min specialite, kan man inte hålla koll på sig själv är det svårt att hålla koll på andra också..ööh..hur jag nu formulerade det. Men det börjar fixa sig nu.
förlorat en bästa vän; Ja, eller bästa och bästa, palla rangordna, men en bra vän iallafall.
sagt att jag älskar en kompis: Joo det har nog hänt.
sovit med en killkompis; Typ i trean?
sovit med en tjejkompis; Jodå
pussat en av samma kön; Ja såklart
slagit en kompis; Ja såklart
en kompis som vet allt; Absolut ingen! Så smart kan ingen vara att den vet allt. Och sen är det ingen som vet allt om mig heller ifall det var det som menades, dAaaHAhaHAaahh. Hur mycket man än kan snacka med en kompis så är det alltid saker som stannar hos en själv, typ vilken färg ens bajs har och sånt.
berättat hemligheter; När man berättar de så är det ju inga hemligheter längre..så..nej.

(KÄRLEK) JAG HAR;
blivit sårad;
Njaae, inte sådär direkt punch in the face. Hellre att jag står bak i skuggan och skiter i allt än att göra något vilket leder till att det är himla svårt att bli sårad va.
haft stadigt förhållande; Njä
krossat någons hjärta; Hmm
gett någon ditt hjärta; Hmm
"playat"; Haha nää inte direkt. Det är ju ganska taskigt va.
sagt att jag älskar någon och menat det; Ja jo
sagt att jag älskar någon, och ljugit; Har säkert hänt.
varit otrogen; Nej det är ju ganska taskigt va.
Kär just nu: Kan jag inte påstå.

(FAVORITER) FAVORIT;
låt just nu;
Ingen speciell
pryl; Ingen speciell
film; Slår till med Rules of attraction
lärare i skolan; Hmm får nog bli Perran ändå. Iallafall nuvarande.
plats; Att ligga i soffan och kolla på en bra film med något gott att äta det är livet!
frukt; Äpple är praktiskt, men gillar typ all frukt! MMMM!! Mango är himla gott men ju rätt dyrt.

(ÖVRIGT) JAG HAR;
sytt;
Jaa...?
blivit opererad; Nej det kan jag inte påstå. Har ju blivit lite skärd i men då var jag vaken så det räknas väl inte?
cyklat omkull; Ohyes! Testar gränserna jämt och ständigt.
sjungit i duschen; Ja det tillhör väl mänsklig natur.
hoppat bungyjump; Nej tyvärr inte.
fobi för något; Hade en hemsk fobi att prata inför större folkgrupper (mindre också för den delen) men det värsta verkar ha gått över nu. Tack engelska kommunikationerna eller nått.
sett någon dö; Ingen människa
varit på begravning; Ingen människa

LIVET;
svart eller vitt;
Som färg? Hm..vitt tror jag. Eller nää båda färgerna är ju lika snygga även tillsammans.
rött eller blått; Blå som färg men icke politik OK!!
skriva eller tala; Haha skriva ...ibland
vatten eller cola; Vatten
mobil eller mp3; Mp3
snygg eller charmig; Charmig!
lösgodis eller choklad; Hmm lösgodis i såfall.
frukt eller grönsak; Frukt är godast
film eller serie; Orkar nästan aldrig följa serier, så röstar väl på film.
festa eller softa; Softa för det mesta men lite party party är ju kul bara det inte blir för ofta.
sommar eller vinter; Sommar men vintern har ju sin charm också. Dock stort minus med kyla och sånt!! Och det är ju typ det vintern endast består av såå..
fredag eller lördag; Fredag
ljus eller lampa; Ljus är miljövänligt haha. Och ger ju lätt finare sken. Lampa är dock mycket praktiskare och sånt.
övervikt eller undernärd; Hahaha, ett mellanting är väl bättre? Normalvikt = great
kärlek eller vänskap; Vänskap kan ju inte ta slut på samma sätt som ett förhållande kan. Men närhet behövs ju alltid och det är nog bra för en människa att få känna sig älskad och vara trygg med nån. Men vänskap vinner ju i längden.
bio eller hemmakväll; Hemmakväll. Bio = waste of money. Haha snåljåpen har talat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0