I want to break freeeee

Tar lite paus mitt i allt analyserande och snodde denna lista av Ploy, tycker det är kul att fylla i såna här och det är kul att läsa andras också. Kanske är jag ingen intressant person att läsa om, men det får ni väl göra ifall ni vill eller strunta i det ifall ni inte vill ^^

Gillar:
1. Favoritartist, kvinnlig
Alla tre tjejer, Kathleen Hanna, Johanna Fateman och JD Samson gör riktigt bra musik och med bra budskap och blablabla. Gillar Alecia Moores attityd också, även fast jag inte gillar hennes musik så värst (längre, avgudade hennes musik i femman-sexan-sjuan typ). Men jag vet inte, kan nog inte säga att jag har någon favorit.
2. Favoritartist, manlig
Gordon Gano är genialisk, och för att inte glömma MARKOOLIO!
3. Motiv på din musmatta
Bara rött, inget motiv
4. Vilken startsida har du?
www.superstart.se typ haha. Men den är bra ifall man vill kolla vädret och vad som går på TV typ.
5. Gillar du musik på hemsidor?
Det är bland det mest irriterande som finns (inom internet då). Händer alltid att man sitter mitt i natten och har ljudet på högsta volym, utan att spela någon musik och klickar in sig på en hemsida som spelar ashög musik till pissig kvalité också. Oj där väckte man halva grannskapet.

Sant eller falskt?
1. Jag är alltid välorganiserad

Kan ju inte direkt säga att jag är det. Men scheman och sånt är grejen!
2. Jag gör en budget för hushållsutgifterna och lyckas för det mesta hålla den
Hahahaahah även ifall jag hade hushållsutgifter tvekar jag på att jag skulle hålla en budget.
3. Jag har gott lokalsinne
SÅÅ kasst är det nog inte - är nog bara väldigt osäker på om jag ska våga chans när jag är tillsammans med någon annan. Är jag själv hittar jag ofta.
4. Jag älskar måndagar
Njjaaääeäehh. Alltså, jag hatar inte måndagar sådär speciellt som alla tycker att det är så jobbigt. Lite trögt är det väl att komma upp på morgonen men det är det ju alla skoldagar så.
5. Jag ljuger aldrig, inte ens en s.k. "vit lögn"
Falskt

Läsvanor:
1. Läser du mycket?

Läser alldeles för lite egentligen. Men läser lite innan jag ska sova och så, därför läser jag typ aldrig klart mina böcker, eftersom att jag läser så lite. Men jag har nästan alltid en bok på G iallafall.
2. Nämn tre av dina favoritböcker
öööh. Liftarens guide till galaxen.  Den får duga och stå för alla tre.
3. Har du någon gång funderat på att skriva själv?
Var värsta boksprutaren i ettan-femman, roligaste ämnet var lätt att skriva böcker då. Har ju en samling nånstans med säkert fem kilo böcker, och det är ju bara små papper som jag häftade ihop liksom.
4. Är du med i någon bokcirkel/bokklubb?
Nepp
5. Köper du oftast pocket eller inbundet?
Pocket är ju skitbra eftersom det är så billigt, men inbundet är snyggare på något sätt .SAmtidigt är pocket ju lätt att ta med sig överallt.

Just nu...
1. Är det något speciellt du längtar efter just nu?
Humm sommaren.
2. Hur är vädret hos dig just nu?
Pissigt
3. Vilken hemsida kommer du att besöka härnäst?
Vet inte, wikipedia kanske.
4. Önskar du att du vore någon annanstans just nu?
Var som helst förutom enköping, hatar staden.
5. Skulle du vilja vara nån annan? I så fall vem?
Om jag fick välja vem som helst - lätt Evangeline Lilly. Men annars så duger väl jag.

Favoritplatser:
1. Vilken är din favoritplats i din stad?

Vappa :)
2. I ditt hemland?
Ööh vet ej.
3. I hemmet?
Framför datorn, tss
4. I världen?
Har en förkärlek för Luxemburg faktiskt.. och paris. Pretto pretto!
5. I fantasin?
Himlen alla vill till himmelen men fåå vill ju döö

Vanor och ovanor:
1. Innan jag går hemifrån kollar jag att ....

Typ ingenting. Ibland får jag ryck och måste kolla att spisen och ugnen är avstängd..men händer rätt sällan.
2. Det spelar ingen roll hur jag än försöker, jag kan ändå inte ....
Ta tag i saker i tid
3. Jag äter för mycket ....
onyttigt
4. Jag brukar alltid ....
säga dumma saker? Skratta som en gris?
5. Jag har svårt att ....
se positivt på saker hade jag svårt att göra förut men med min nya positiva attityd är allt GREAT!

Dagligen:
1. Hur många timmar sover du per natt och är det tillräckligt för dig?

Varierar mellan typ 4 timmar och 12 timmar. :O
2. Har du lätt att bli arg eller upprörd?
Njaa, ibland brister det och då får ofta andra ta smällen
3. Dricker du mycket kaffe, kanske för mycket?
Nej det kan jag inte påstå
4. Har du mobiltelefon och isåfall, använder du den mycket?
Ja, nej
5. Hur många timmar tillbringar du vid datorn varje dag?
Massor av timmar tyvärr

Våren
1. När börjar du verkligen längta efter våren och leta efter dom första vårtecknen?

När sommaren är slut.
2. Vad är det bästa med våren?
Att det blir varmt och skönt och man slipper bylta in sig i tusen kilo kläder
3. När anser du att man kan säga att den är här?
När snön smälter typ. Jag är våroptimist!.
4. En del storstädar, en del köper fröer, en del klipper ned buskar, vad gör du som du tycker är ett riktigt "vårgöra"?
Hmm, rider på långturer i skogen? Ganska ny "vårgöra" men trevlig är den iallafall!
5. Av vårens första underbara blommor och växter som kommer upp i början, vilken är din favorit?
Ööh..maskrosor??

Nej nu skall jag återgå till analysen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0