I go to sleep, sleep, and imagine that you're there with me

Jag kan inte sova, eller rättare sagt;

jag vill inte sova

Jag har inte ens försökt, jag antar att jag skulle somna innan jag lagt huvudet på kudden, men jag vill verkligen inte, jag vill stanna tiden här och nu, jag vill verkligen inte möta denna vecka.

Imorgon är det idrott och jag vill verkligen pissa ner hela Iliansalen. Dränka den i Olles hundskit och smörja in den i Centios hästpiss. För att tillslut råna statoil på tusen liter bensin, råka spilla lite över hallen och sedan tända på. Men skillnaden mellan vill och ska är hårfin, men den existerar.

Vi skall även ta skolfoto, och jag tackar buddha den mäktige till att vi har den idén vi har. Sån man alltid drömt om att ha på vanliga skolfoto, men inte tillåtits. Cred till min klass för en gångs skull.

Sen trampa ut till bajshästarna. Det känns väldigt fel att man inte ens är sugen. Men paddocken får det väl bli. Hästarna kunde ju visa lite entusiasm så skulle allt bli så mycket roligare.

Den här veckan kan dö.

Jag har sex steg kvar att göra i engelskan och detta specuppdrag som visst är en skitbra idé suger musten ur oss eftersom allt skiter sig när vi ska fixa osv. Oj oj vi var klara med manuset ehh neej vi kan ju inte ta så vi hittar på nått annat ääh engelskan kan ju bajsa.

Musik deadline på fredag, oj, fan, tiden går snabbt typ, jag är iallafall nästan klar med ett teoretiskt uppdrag men vad hände med det praktiska och jag måste ju göra två stycken hur som helst och de måste nå MVG-nivå, fan också, jag vill inte sänka mig buuhu.

Bilden också, fast vi kunde ju tydligen lämna in engelskauppdraget som bildgrej också men hur ska vi veta kriterierna för MVG på bilden isåfall? Måste snacka med Jossan.

Matteprov på fredag, jag har redan glömt bort vad det handlar om, oj, matten håller mig hårt om hjärtat verkligen. Svenskan ska jag stå och hålla tal inför en miljon människor, det är min starka sida, franskan kommer jag få IG i, allt känns great finano potato right now, wohoo, shake it shake it shake it.

Då gäller det att komma ihåg att
It's not your circumstances that make or break your day. It's your attitude!
som en väldigt vis kvinna en gång sade.


Kommentarer
Postat av: Viktor

ehh asså musik deadlinen flyttades för evigheter sedan till samma datum som showen. så det är någon vecka till kvar.

2007-05-07 @ 23:14:43
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Matilda

Varför får jag aldrig nån information om nånting? :( *känna mig mobbad*

Vilken tyngd som lyftes från mina axlar hursomhelst.

2007-05-08 @ 20:56:45
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Fast ehh.. vilket datum är showen då?

2007-05-08 @ 20:57:01
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Viktor

24e tror jag

2007-05-08 @ 21:36:56
URL: http://oogieboogieman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0