Shit no

Försökte precis sova (ja jag är ju trots allt inte mer än människa och behöver sömn lite då och då) men inte fan gick det. Onödigt att gå runt och vara trött hela jävla tiden när man inte kan sooovaaa.

Imorgon = ledigt! Skönt! Ska snart dra iväg och köpa godis så har jag att se framför mig en mysig hemmakväll med mig själv, film och dator. Det är så skönt det ibland! Speciellt när man umgåtts med så mycket folk (som alla är under 10 år) och verkligen uppskattar tystnaden!

Red en liten vända, fan vad skönt det var att bara höra hovarna mot marken och fåglarna som kvittrar lite. Sen hoppade vi av och plockade smultron i vägsnåret. Riktigt mysigt, synd att det var cloudy för då finns det inga blommor. xD

Kommentarer
Postat av: mallan

matilda jag måste tala om att jag blev rädd för dig idag! LÅT INTE BARNEN PÅVERKA DIG, JAG VET ATT DU FINNS DÄR INNERST INNE. KäMpA

2007-06-21 @ 23:06:50
Postat av: Matilda

matilda??? vem e dee? ga ga tupen

2007-06-21 @ 23:39:03
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0