Nostalgisk

Nostalgisk
vilken underbar bildkvalité. först uppladdad på bdb - komprimerad till max = sugig kvalité, sedan printscreenad och sparad från BMP till JPG = ännu sugigare kvalité för att sedan ladda upp den här = ännu lite sämre kvalité

Ikväll är jag nostalgisk.
Bilden (som är från förra sommarn) fångar min personlgihet såbra  ;
1. Jag äter.
2. Jag ser sinnesjuk ut

Det sägs att jag föddes med en pizzaslice i ena handen och en rostig kniv i andra. jag vet inte hur mycket sanning det ligger bakom ryktena men jag har mina pålitliga källor iallafall

Kommentarer
Postat av: Ida

I remember that haircut :P

2007-06-16 @ 15:27:10
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0