Like a gallop through time

Dagen har varit bra. Vaknade runt 10 och åt en lång och härlig frukost - var så skönt. Förmiddagen bestod mest av cykling, och att titta på Lost (samtidigt, wääh). Måste kolla lite på gamla Lost avsnitt då och då för att inte dö av abstinensbesvären. Framåt fyra blev vädret riktigt vackert och till fem var jag ute i stallet. Färdigmockat och klart (av Malisa, haha, hon hade slitit hela dagen men aa), värsta lyx!! Har inte mockat på flera daaagaar. Det kallar jag service.

På vägen mot hindrena som står i skogen såg vi en stor (fast så stor var den inte) älg! Stod bara några meter ifrån oss inne i skogen bredvid vägen och tittade. Stora horn hade den också! Vi vart lite skrajja men hästarna märkte inte ens nånting! HAHA suckers. Vi travade därifrån iallafall. Tillsist kom vi fram till skogen iallafall och vi hann dock bara hoppa en vända men gud vad bra det gick! Centio som hoppar som en åsna med kolik i vanliga fall hoppade som en gud, varenda hinder satte han perfekt! Måste vara nånting med att hindrena var i skogen alltså.

Imorgon är det upp kl 9 och sen ska jag och Jossan åka till Uppsala. Ska väl försöka handla lite kläder och sånt, är i stort behov måste jag tillägga!
På söndag ska jag träffa Angelica som nu faktiskt är hemkommen från Luxemburg. Sedan blir det stallet igen.

Idag åkte förrästen Amanda och Anders iväg till Visingö på gitarrläger. Bluesgitarr var det denna gången. Gud så kul det låter! Hoppas dom får det trevvvvliiigt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Älgar är läskiga. Det stod en älg på vår baksida när jag var liten, och TITTADE IN PÅ OSS :S Jag var typ tre år och blev skitskraj

2007-07-01 @ 11:42:28
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0