It's raining men hallelujah

It's raining men hallelujah

Har absolut ingen ork att skriva nånting därför laddar jag istället upp denna bild på bakgården som jag tog imorse när det regnade som mest, hallelujah osv.

Imorgon ska jag upp och jobba, inget sommarlov här inte, jag är ledig på fredag iallafall, blir väl nån tillställning p.g.a att det är midsommar, kommer säkert regna, har ju hittills inte firat midsommar utan regn tror jag, iofs har jag inte levt så länge, och kommer ihåg ännu mindre, men aja.

Sitter just nu och dreglar över saker jag vill ha, käre gode gud låt mig vinna på triss. Kanske borde köpa en trisslott alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bortskämd. hooost

2007-06-18 @ 14:09:27
Postat av: Ida

Snygg ny design :D:D

2007-06-18 @ 14:55:51
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Matilda

Bortskämd???
Nej, den är ful :P men jag tänkte göra en ny nån dag men jag orkar inte..

2007-06-18 @ 16:16:45
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0