Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förrut

Inatt drömde jag om Lost - jag har ju fan abstinensbesvär! Att vänta typ ett år för att få se vidare är ju lite surt!
Iallafall, så drömde jag att Charlie gjorde en Desmond, han kom tillbaka till "den riktiga världen", bortom daa island osv. Han pressades igenom ett vattenfall i ett poolområde och jag råkade ju vara där dårå. Han var skjuten i magen och jag skulle försöka stoppa blödningen. Men han dog och så återvända han tillbaka till ön.

Dessutom var vi under tiden i skolan på nått sätt. Vi satt i Zorn med min klass, fast det var helt annorlunda klasskompisar. En var såklart en ren kopia av Charlie, och jag var lite hemligt kär i honom. Sen fick vi mattetal att lösa av Per, typ -+F - 7 eller så. Jag kunde inte ett skit, och det var så jobbigt, Charlie-kopian var jätteduktig på matten och jag ville ju såklart impa lite. Surt!

Klockan ringde 7.20 imorse - var utsövd, skönt.

Jag har fått en ny cykel, wäääj.


Kommentarer
Postat av: Malisa

Dominic Monaghan gästade Rachael Ray imorse så söt :D Han lärde henne att surfa. Ny cykel? Great! Fått reda på av Jenny att det går en finfin runda rund Haga och man kan smygbada ;D Wooho. Något för våra sammarbetsvilliga hästar! hehe. Men Haga-rundan måste vi ju taa.

2007-06-25 @ 19:38:51
Postat av: Matilda

Jag är lite kär i Dom tror jag. Wääh, sen måste vi ta oss över 55:an också, scaary mare. Jaja, vi får ha massa myspys under sommaren så fort jag fått sommarlov, då finns det lite mer tiid!

2007-06-25 @ 20:48:33
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Malisa

Jo men det fixar vi .. Haha då jobbar väl jag istället. Fast så länge ska jag nog inte jobba. Får se vad som händer på onsdag :O

2007-06-25 @ 22:17:24
Postat av: Ida

Det hör inte hit men ändå: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :) Hehe^^

2007-06-26 @ 10:25:19
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Malisa

Haha. Va dum jag känner mig nu. Jag ba: Varför ska du få gäster? xp Förlåt men jag har absolut ingen koll på dagarna under lovet. Men Grattis anyway. Får man komma på kalas elle?

2007-06-26 @ 12:53:26
Postat av: Matilda

tack tack! till er. joo nått kalas kanske de blir..eller kanske inte. kalas är ju ute jö! hahahahahaha ääh vaa

2007-06-26 @ 16:19:26
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Och Malisa du är inte ensam. imorse när jag vaknade mindes jag inte ens själv att jag fyller år. så tja. det är väl inte lika stor grej när man blir äldre helt enkelt.

2007-06-26 @ 16:33:21
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0