Always look at the bright side of life

Är verkligen INTE på rätt sida med lärarna nu..himla tur att betygen är satta (.....?....). Kanske var jag värre igår då jag sa till Per att jag ville skjuta honom, men jag vet inte. Känns tråkigt att sluta forever på kunskap när det bara är ett stort jävla svart moln över min relation till de flesta lärare just nu.

Kom hem typ alldeles nyss. Josefine, Amanda och Sofie sitter ute, har precis grillat. Jaha vad ska jag äta då.. slängde in nån äcklig vegopizza i ugnen. Är hungrig men har knappast nån aptit.. beror såklart på värmen. Som vi förövrigt inte ska klaga på. aldrig blir man nöjd!

Red barbacka idag.. gick rätt dåligt haha var nära att trilla i backen en miljon gånger. Imorgon ska jag klippa mig och sen kanske på nån westerngrej i Strängnäs eller ut med båten eller jaa vi får se vad som händer helt enkelt. En dag i taget.

Hm, pizzan kanske inte ska va i ugnen hela kvällen..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0