teenage kicks

Trevlig natt med skratt i min ensamhet, Violent Femmes, nostalgikickar och jäävligt ont i benet...

..följt av en dröm jag drömde för X antal nätter sedan. Enjoy mina freaky dreams. (ja, jag skriver ner drömarna i min bok om dom är tillräckligt bra / dåliga / läskiga / freaky)

Vi bryter oss in i en stor villa och snor mat, jag snor en ostsmörgås men någon kommer på oss. Jag kommer undan tillsammans med någon men många andra blir tillfångatagna. Polisbilar jagar oss osv. Vi gömmer oss i en kyra, där en svensk håller tal, snarare predikar, han är då en av de få svensktalande i drömmen då den är på engelska.
Gamla tanter upmanar mig att berätta om mig själv och mitt förflutna men jag vill inte. Vem vet, de kanske jobbar för polisen eller något?

Två poliser kommer in i kyrkan med en av oss som bröt oss in i huset. Poliserna vill att den människan ska säga ifall någon i kyrkan var med på inbrottet. Människan ser mig, men tiger. Jag andas ut.
När det är över sätter alla som är med i prediken på sig gula regnrockar, såna som folket som levde i the hatch hade på sig när de skulle gå ut för att utforska ön. Innan desmond dödade snubben osv, hursomhelst sätter dom på sig såna regnrockar och mannen bredvid mig tar fram en stor kniv och säger att jag måste berätta om mig själv och vad jag gör i landet. Jag ljuger och säger att jag är och hälsar på min moster och hennes pojkvän Andre, which is not just a supermodel but a footballprofs too!

De tror på min historia och vi går fria.
Sedan är jag ensam och går bredvid en å på en kullerstensgata.Går förbi ett supermarket, men de stänger 18.30 och klockan är snart tio.

Sedan sitter jag runt en brasa med mitt gäng, och det är folket från Lost. Jag tackar de som var med vid inbrottet, och blev tillfångatagna, för att de inte angav mig, för de har tydligen blivit släppta för de är tillbaka.
Speciellt kramar jag om Jin, för det var tydligen han som inte angav mig i kyrkan. När jag kramats klart med Jin sätter jag mig bredvid Kate som har sin orange t-shirt och blå jeans och säger till henne "Relax! Join the hug...hug-war!"
Hon ler sitt fantastiska leende och jag uppmanar henne att krama Jack, och det gör hon. Shannon vill också vara med och på marken ligger bruna små saker som står ut som nötter. (obs, inte bajs)
Jag vill krama Charlie, men jag vågar inte och låter bli.

SLUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0