stallet hela dagen

12-22 var man i stallet idag. trevligt :)

började med att åka ut till jennys ponny whoopie - då jenny är i gbg och malisa ska rida henne oså medan jenny är borta. Tog oss två timmar att ta oss ut ;D haha, klockan va två när vi va framme. Vi är snabba, visst. ;P Sen red Malisa, vilket litet kraftpaket till häst alltså! Jag fotade ^^

Sen käkade vi och sen vidare till våra heeestar. Började såklart regna under cykelturen, fan vad arg jag blev. Det slutade iallafall lagom tills vi red iväg, red till skogen och hoppade :) Massa hinder, kuligt. Centio blev på G när han får hoppa som vanligt ^^ Han tycker att det är såååå kul! Tror jag att pysen också tycker faktiskt ;b

Sen innan tio nångång cyklade vi hem. var i grevens tid innan det började bli mörkt ;P trevlig dag iaf. imorgon blir det stallet igen , dock inte lika lång tid då jag ska ta Centio och malisa tar Whoopie så hade vi tänkt rida ut. om allt går enligt planerna :} sen på torsdag-fredag ngnting åker vi till GBG. hej liseberg och hej shopping.

nej nu ska jag glo lite film tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0