Snart slut..

Japp, snart är jullovet slut, det har faktiskt gått förvånansvärt snabbt med tanke på att jag hade sån otrolig ångest inför det.. men lite ska hinnas med innan skolan börjar igen, jag ska ju jobba lite (JIHO! Kul, godis för..ögonen, lite pengar? Perfekt.) Vad hände med vår fotodag också? :P Haha, sällan det inte blir som man vill. Eller, det är ju egentligen bara att ta tag i det? Får snacka med Malisa idag på träningen.

Japp, idag börjar träningen..om en och en halvtimme ungefär. Skönt att träna igen, var förskräckligt längesedan jag gjorde det nu, känns mindre fräscht.

Inatt skulle vi kolla på Disneyfilmer hela natten vi kollade på 2 (två). Sen kollade vi på, öh, ja vad kollade vi på? Datorn. Jag läste ut en bok, den var sådär. Inte direkt nån tio-poängare men lättläst och skön var den.
 
Ja, sen gick vi runt lite och folk ville ha in oss nånstans (HAHA!) osminkade och i mjukiskläder..näää, vi skulle ju hem och kolla på Pocahontas ffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0