Nytt år!

Ja, nu är det alltså nytt år.

Inatt firade man det med partyparty, det var kul. Träffade människor, ohja.

TRE GITARRER OCH ETT KEYBOARD!

Idag ska jag äta upp allt som vart kvar från mina föräldrars nyårsfirande igår. MMm, nyttigt och gosigt. När börjar träningen? Zandra sa typ..nästa torsdag? Öh, jag minns inte. Får ta reda på det.
Ska väl försöka komma igång med joggingen för min kondition är sämst nu när jag inte tränat på typ..en månad nästan :O Iallafall 2-3 veckor, uschusch.

Imorgon kommer det massa småbarn hit, uschusch. Klockan HALV NIO, då får man icke sova. Jag får försöka linda in huvudet i papper eller något.


Den åttonde ska jag och Amanda jobba, ska bli kul : D




dilemma dilemma jag vill inte jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0