NEJ!

Och så blir jag förkyld såhär lagom till att det är sista dagarna på jullovet. NEJ! Jag får inte. Jag tänker..äta C-vitamin och knarka nässpray. Min näsa är helt blockerad..äckligt eller ej.


Inatt satt jag och pluggade, gjorde klart tre steg i svenska! Eller..typ, måste göra läsförståelseuppgifterna men de kan jag inte göra för de är i skolan. Och somsagt, jullov nu så det går inte riktigt ihop. Och på sv 33 ska jag tydligen redovisa något arbete från 31-33 muntligt också, inte så farligt, men mycket enklare att bara lämna in och få godkänt :P Aja. Känns bra att ha typ..två steg kvar i svenskan för hela terminen ö.h.t. Ska försöka få lite engelska gjord innan lovet är slut också.
Lär inte ha så mycket annat för mig än att sitta inne och tillfriskna och då kan jag ju lika gärna plugga.

Jag måste köpa en ny väska och en ..munkjacka, heter det så? En sån iallafall.

Och en kamera vill jag ju ha också! Yes. Men jag ska spara pengar till en CD-anläggning nu eftersom min CD-spelare är så patetiskt dålig. Eller om jag önskar mig det i födelsedagspresent, men det är så långt kvar :( 26:e juni liksom!

Nej nu ska jag försöka bli lite frisk alltså.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du har många grejer på G ser jag :D Men orka jobba nu! :P hehe, på mitt svenska steg ska man läsa FYRA böcker hur genrer som man aldrig läser annars. Det kommer ju ta hundra år!! Jag är på den tredje boken och har försökt i typ...två månader :S Usch! I engelskan ska jag också läsa en bok. *förbannade böcker*. Det är surt när man vill ha så mkt saker men pengarna inte räcker :( Och att fylla år om typ fem månader är inte heller så kul :P HAHA^^

Drick honungsvatten, iofs det funkar väl emot halsont men prova :P Det smakar fan men kanske funkar :P Krya på dig!

2007-01-05 @ 21:51:21
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0