Hemstudiedag..

Jag hade ställt klockan på 10 imorse, för att komma upp i någorlunda tid liksom.. och jag somnade runt 10 igårkväll så jag tänkte att det inte skulle bli några problem att komma upp då.. men icke då, jag vaknade runt åtta av att min syskon lät alldeles för mycket (jag är så känslig mot ljud när jag sover, jag vaknar av att någon spolar i toaletten typ) och då var jag inte jättepigg men samtidigt inte jättetrött, så jag tänkte att jag kunde sova nån timme till, och så somnade jag om - drömde helwacko dröm och sen ringde klockan mitt när jag och Viktor satt och diskuterade huruvida det är bra att lära sig spela gitarr på musikskolan eller ej (och dessutom satt vi i min gamla skola! helt sjukt, alltså..) 
Jag var hur trött som helst när klockan ringde alltså! Så jag somnade om till typ elva..suck..där gick min idé med att komma upp i tid bort.

Sen satte jag mig vid datorn - skrev lite på idrott-grejen där man ska planera en lektion. Tack gode gud att man inte behöver genomföra själva lektionen sedan. Jag och Malisa ska iallafall planera en innebandy-idrotts-lektion, det gick bra. Passade med tider och så också!

Sen vid fyra åkte jag till stallet, och till min stora glädje fick jag rida Simson. Och vi var bara fem personer som red i min grupp, det var skönt! Simson var lite stel och allmänt seg men han gick jättefint och det kändes ganska bra! Fast jag känner på mig att jag kommer ha en himla träningsvärk imorgon :P

Imorgon ska jag utvecklingssamtal 13.30, sen ska jag direkt till Malisa och följa med henne och klippa sig - jag vill också klippa mig, egentligen, men jag ska försöka spara ut mitt hår nu.. Sen ska jag in på netto och köpa lite grejor och sen ska vi vänta tills det blir träning osv, och då ska vi såklart träna.. Så det blir fullt upp imorgon! Ska försöka träna lite franska fraser , egentligen hade jag planerat att skriva mina dikter till svenskan - men det har jag redan gjort. De var inte så seriösa men ändå.

Såg precis på typ Veterinärerna, om en enögd tornerspel-häst. Fan vad hästar är fascinerande alltså! De litar så pass mycket på sin ryttare att de kan flyga fram i full galopp och bara se med ena ögat (= dom ser bara åt ena hållet, alltså bara det som händer på ena sidan om dom).

Såja, nu ska jag dra mig härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0