Friday

Varit på bio, Rosa - The Movie. Var precis som jag förväntade mig sedan inga följande kommentarer.
SVENSKA, tack.

Galadriel var en riktigt pingla <3

LÖRDAG: Rita teknikritning MÅSTE, HAR SKJUTIT UPP DET I TVÅ VECKOR NU, SKA VARA INLÄMNAD PÅ TISDAG. Städa rummet. Leta fram användarnamn och lösen till gymnasievalansökanhemsidagrejen. Lära mig de där jävla tabsen. Göra engelska steg 26.

SÖNDAG: Elin och Malissa kommer, jag och Elin ska klippa varandra, höhöhö. Sen ska vi spela också och åka pulka? Ööh, sure.. Och typ göra teknikritningen eftersom jag lär ha skjutit upp den ännu en gång, puss och hej.

Har ätit alldeles för mycket godis, tänkte köpa två skivor TILL, men ångrade mig i sista sekunden får beställa Miriam Makeba - Pata Pata när min order som jag skickat efter nu har kommit! Det blir firremang.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin och Malissa kommer, jag och Elin ska klippa varandra, höhöhö.
jag får klippa mig själv då :(

2007-01-27 @ 09:48:02
Postat av: Matilda

Men jag trodde inte att du ville att vi n00bs skulle klippa ditt hår eftersom du alltid mejkade fun of it.

2007-01-27 @ 22:38:43
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0